Audi A3: w kierunku perfekcji

Niełatwo jest poprawić samochód, którego poprzednia generacja bardzo dobrze się sprzedaje mimo 9-letniego stażu rynkowego i dwóch nieznacznych liftingów. Od 1996 nabywców znalazło ponad 2.8 miliona egzemplarzy, co tylko potwierdza ważność modelu dla władz koncernu.

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

/ 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

10 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

11 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

12 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

13 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

14 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

15 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

16 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

17 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

18 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

19 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

20 / 20Audi A3

Obraz
© Piotr Mokwiński

Debiut trzeciej odsłony nastąpi już za kilka miesięcy w Polsce i trzeba przyznać, że w stosunku do poprzednika, nie wprowadzono rewolucyjnych zmian stylistycznych. Udoskonalono silniki, zaproponowano kilka innowacyjnych rozwiązań technologicznych i upodobniono kompaktowego reprezentanta klasy premium do większych pojazdów z czterema kołami na masce.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę