Audi A3 Sportback 2.0 TDI vs. Mercedes A 200 CDI

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

/ 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

10 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

11 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

12 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

13 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

14 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

15 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

16 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

17 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

18 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

19 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

20 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

21 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

22 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

23 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

24 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

25 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

26 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

27 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

28 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

29 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

30 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

31 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

32 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

33 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

34 / 34Być najlepszym kompaktem

Obraz
© Piotr Mokwiński

Rywalizacja w kompaktowym segmencie premium jest coraz ciekawsza. Wielka trójka z Niemiec zaprojektowała na tyle dojrzałe samochody, że trudno jednoznacznie wyłonić lidera. Każdy z przedstawicieli ma na szczęście nieco odmienny styl, przez co wybór odpowiedniego pojazdu stanie się trochę łatwiejszy. A3 zaprezentowane w zeszłym roku ma wszelkie podstawy ku temu, aby przypodobać się konserwatywnie nastawionym klientom. Mercedes zerwał z dotychczasowym wizerunkiem Klasy A i postawił na całkowicie nowy projekt. To auto skierowano do znacznie młodszej grupy odbiorców z niewygórowanymi potrzebami w kwestii przestronności przedziału pasażerskiego. Ceny obu tych modeli znajdują się na podobnym poziomie.

Oba samochody są wyjątkowe na swój sposób. Mimo, iż znajdują się w jednym segmencie z łatką premium, trudno jednoznacznie wyłonić zwycięzcę. Zostały skierowane do innej grupy docelowej. W Audi świetnie poczują się konserwatywni klienci, doceniający stosunkowo skromną sylwetkę i bardzo dobre właściwości jezdne połączone z mocnym silnikiem wysokoprężnym. Na Mercedesa zdecydują się młodzi i dynamiczni, dla których samochód stanowi sposób na pokazanie światu własnej osobowości i dynamicznego stylu. Klasa A jest dobrym pomysłem na zwrócenie na siebie uwagi na ulicy kosztem niższej niż w przypadku A3 funkcjonalności. Ceny podobnie wyposażonych wersji dysponujących zbliżonymi parametrami znajdują się na prawie identycznym poziomie. Różnice sięgają zaledwie kilku tysięcy złotych. Cóż, gdybyśmy do powyższego porównania dołożyli jeszcze BMW serii 1, wybór byłby znacznie trudniejszy, bo każdy z tych kompaktów podąża inną drogą.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę