Audi A3 Sportback 2.0 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

/ 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

10 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

11 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

12 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

13 / 13Audi A3 Sportback 2.0 TDI

Obraz
© Piotr Mokwiński

Wyniki sprzedaży mówią same za siebie. Pięciodrzwiowe nadwozia kompaktowych samochodów cieszą się znacznie większą popularnością, niż mniej praktyczne odmiany z trzema drzwiami. Nie dziwi więc debiut Audi A3 Sportback wychodzącego naprzeciw funkcjonalności. Do jego napędu posłużą sprawdzone w innych modelach jednostki napędowe, a wkrótce pojawi się też w ofercie system quattro.

Stylizacja najnowszego dziecka niemieckiego koncernu dobrze wpisuje się w kanon designerski marki. W stosunku do poprzednika, nie wprowadzono innowacyjnych zmian. Bryła zachowała swoje pierwotne proporcje. Dodatkowo, karoseria otrzymała LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej i w wyższych specyfikacjach biksenonowe reflektory skrętne z funkcją doświetlania zakrętów. Porównując nadwozie z wcześniejszą generacją, łatwo zauważyć, że wymiary nieznacznie się zwiększyły. Godny odnotowania jest tylko rozstaw osi na poziomie 2636 mm. To o prawie 6 cm więcej niż w poprzedniku, więc możemy spodziewać się dość przestronnej kabiny, do której dostęp ułatwia druga para drzwi.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę