Alpina B6 BiTurbo

None

Obraz

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© Marek Wieliński

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© Marek Wieliński

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© Marek Wieliński

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© Marek Wieliński

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© Marek Wieliński

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

/ 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

10 / 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

11 / 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

12 / 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

13 / 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

14 / 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

15 / 15Klasyczna elegancja

Obraz
© zdjęcie producenta

Dwie turbiny, osiem cylindrów w układzie V, 4,4 litra pojemności, do tego tłoki MAHLE i bardzo wydajny układ chłodzenia. Po co to wszystko? Aby moc silnika tego auta wyniosła 507 KM (seryjnie 407 KM), a moment obrotowy wyniósł aż 700 Nm (seryjnie 600 Nm). Taki zestaw w połączeniu z ośmiostopniowym automatem zapewnia sprint samochodu do "setki" w 4,8 sek. Dzięki zdjętemu ogranicznikowi prędkości B6 rozpędza się do 311 km/h.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę