Wiesmann Roadster MF3
None
Wiesmann Roadster MF3
Gdyby nie wielkie obręcze kół, byłoby ciężko poznać, że samochód jest produkowany w XXI wieku, a nie w latach `50 wieku ubiegłego.
Wiesmann Roadster MF3
Seryjnym wyposażeniem są światła halogenowe, które za dopłatą mogą być zastąpione reflektorami ksenonowymi.
Wiesmann Roadster MF3
Gekon w logo firmy nie jest przypadkiem. Świetny układ jezdy zapewnia Roadsterowi przyczepność godną gekona.
Wiesmann Roadster MF3
Wielka, chromowana atrapa jest wyróżnikiem Wiesmanna.
Wiesmann Roadster MF3
Dwie rury wydechowe odprowadzają duże ilości spalin - w mieście przez cylindry może przepłynąć nawet 20 litrów/100 kilometrów.
Wiesmann Roadster MF3
Dopracowanie jest widoczne w każdym szczególe. Nie powinno to dziwić, ponieważ pojazd jest składany w tempie 50 sztuk rocznie.
Wiesmann Roadster MF3
Rzędowa jednostka o pojemności 3.2 litra katapultuje lekki bolid do "setki" w niecałe 5 sekund. Motor pochodzi wprost z BMW M3.
Wiesmann Roadster MF3
Jeżeli samochód kosztuje 100.000 euro i nie otrzymał elektrycznej regulacji szyb, można liczyć, że pokrętła będą wykonane na najwyższym poziomie.
Wiesmann Roadster MF3
Niemiecka firma umiejętnie łączy sportowego ducha z elegancją i stylem retro.
Wiesmann Roadster MF3
Wiesmann, podobnie jak większość drogich pojazdów ma bagażnik, do którego zmieszczą się kije golfowe. Większa przestrzeń nie jest potrzebna - w końcu nikt nie projektuje roadsterów z myślą o rodzinnych wypadach za miasto.
Wiesmann Roadster MF3
Większość detali samochodu jest przygotowywana po wcześniejszym uzgodnieniu z nabywcą. Klient może zażyczyć sobie nawet nietypowe zestawienie kolorów.
Wiesmann Roadster MF3
W zależności od życzenia, nabywca może odebrać auto z kołami o średnicy od 17 do 20 cali.
Wiesmann Roadster MF3
Technika rodem z BMW M3 zapewnia nieprzeciętną dynamikę. Przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 4.9 sekundy!
Wiesmann Roadster MF3
Przed kierowcą znajduje się niewielki wyświetlacz, który prezentuje najważniejsze informacje nt. pracy podzespołów auta.
Wiesmann Roadster MF3
Wnętrze samochodu wygląda jak w klasycznych bolidach. Jednak pod nostalgiczną powierzchownością kryje się najnowocześniejsza technika.
Wiesmann Roadster MF3
Elegancka karoseria była poddawana testom w tunelu aerodynamicznym, co poskutkowało m.in. niewielką ilością zawirowań powietrza w kabinie.
Wiesmann Roadster MF3
Z pewnością niejeden kierowca wyprzedzony przez Wiesmanna zastanawiał się, nt. marki pojazdu. Nic dziwnego - przez 12 lat sprzedano ledwie 500 Roadsterów.
Wiesmann Roadster MF3
Wiesmann prezentuje się imponująco bez względu na kolor.
Wiesmann Roadster MF3
Napęd na tylną oś, duża moc silnika oraz precyzyjny układ kierowniczy pozwalają na pokonywanie zakrętów kontrolowanymi poślizgami.