Toyota Supra JC Auto
None
Toyota Supra JC Auto
Montaż sportowego zawieszenia obniżył nieco karoserię oraz poprawił stabilność na zakrętach.
Toyota Supra JC Auto
Mimo że pojazd liczy 12 lat, wygląda jak nowy. Z seryjnego auta zostało jednak niewiele części.
Toyota Supra JC Auto
Gdyby nie rura wydechowa o dużej średnicy oraz naklejki sponsorskie, byłoby trudno powiedzieć, że stoi się właśnie przed ponad 1000-konnym samochodem.
Toyota Supra JC Auto
Pytaniem otwartym jest, czy tylnonapędowa Supra pobije rezultaty osiągane przez samochody z napędem na wszystkie koła.
Toyota Supra JC Auto
Z wnętrza nie usunięto tapicerki. Pojawiły się za to kubełkowe fotele, sportowe pasy bezpieczeństwa oraz dodatkowe wskaźniki.
Toyota Supra JC Auto
Pod maskę nie trafiły chromy, ani neony... Zdaniem twórców auta, silnik ma sprawnie napędzać auto, a nie pięknie wyglądać.
Toyota Supra JC Auto
Wlot powietrza w zderzaku szczelnie wypełnił duży intercooler. Jest niezbędny przy wysokich ciśnieniach doładowania.
Toyota Supra JC Auto
Za aluminiowymi kołami ATS DTM skrywają się nawiercane, wentylowane tarcze hamulcowe oraz sportowe klocki.
Toyota Supra JC Auto
Kolor samochodu może budzić kontrowersje. Niektórzy określają go jako "kameleon", gdyż zmienia barwy.
Toyota Supra JC Auto
Podczas zawodów na tylną oś trafiają przyczepne opony typu slick.
Toyota Supra JC Auto
Duża ilość otworów w przednim pasie sprzyja chłodzeniu hamulców oraz komory silnika.
Toyota Supra JC Auto
Piotr Dobrowolski zdobył tytuł Mistrza Polski w wyścigach na 1/4 mili w najsilniejszej klasie Maxi.
Toyota Supra JC Auto
Lakier PPG Harlequin zmienia barwę w zależności od kąta padania światła. Jak twierdzą konstruktorzy auta, kolor nadwozia długo się nie zmieni - "Myśleliśmy nad pomalowaniem bolidu na jakiś "cool" kolor, ale nie znaleźliśmy nic bardziej obciachowego od obecnego."