Ascari KZ1

None

Obraz

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Niedawno firma świętowała 10 lecie istnienia. Ascari Ecosse zjechało jednak z taśm produkcyjnych w 1998 roku.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Agresywnie stylizowana karoseria powstała z mocnych oraz wytrzymałych włókien węglowych.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Potężny silnik potrafi katapultować niewielkie coupe do "setki" w 3,7 sekundy!

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Produkcja Ascari ma miejsce w brytyjskim Banbury.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Szlachetne gatunki skór, aluminium, alcantara oraz klimatyzacja - we wnętrzu KZ1 podróżuje się naprawdę komfortowo.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Ilość wskaźników przed kierowcą ograniczono do minimum. Ascari postawiło na proste, ale bardzo czytelne wskaźniki analogowe.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Karoseria o wysokości 1.1 metra ma nisko położony środek ciężkości, co przydaje się podczas dynamicznej jazdy.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Współczynnik oporu aerodynamicznego wynosi 0.35. To sporo, ale dzięki temu KZ1 pewnie przylega do nawierzchni.

/ 19Ascari KZ1

Obraz

Dla wymagającego klienta powstało Ascari KZ1-R, uboższa, mniej komfortowa wersja KZ1. Po prostu hardcore w najdroższym wydaniu...

10 / 19Ascari KZ1

Obraz

Duże wloty powietrza służą do centralnie umieszczonego silnika V8..

11 / 19Ascari KZ1

Obraz

Mimo że Ascari nie jest powszechnie znaną marką, bez wątpienia należy do najbardziej ekskluzywnych.

12 / 19Ascari KZ1

Obraz

Nawet niewielkie detale zostały zaprojektowane z polotem i finezją.

13 / 19Ascari KZ1

Obraz

Bardzo atrakcyjnie zaprojektowaną karoserię można pomylić choćby z dziełem Ferrari.

14 / 19Ascari KZ1

Obraz

Za wielkimi, 19-calowymi kołami sygnowanymi przez OZ Racing znajdują się wielotłoczkowe zaciski AP-Racing.

15 / 19Ascari KZ1

Obraz

Aerodynamika ponad wszystko - ponieważ auto bez problemu przekracza 300 km/h, wszelkie kanty zostały zaokrąglone, by nie stawiać zbędnego oporu.

16 / 19Ascari KZ1

Obraz

Dzięki wielkim kołom, sztywnemu zawieszeniu oraz mocnemu silnikowi Ascari czuje się na torze wyścigowym jak ryba w wodzie.

17 / 19Ascari KZ1

Obraz

Duży rozstaw osi oraz krótkie zwisy zapewniają ponadprzeciętne właściwości jezdne.

18 / 19Ascari KZ1

Obraz

360 km/h... Tak szybko jednak nie pojedzie żaden z posiadaczy Ascari KZ1. 500 KM wystarcza do uzyskania 200 mil/h.

19 / 19Ascari KZ1

Obraz

Dzięki blokadzie tylnego mostu Ascari KZ1 jest przewidywalne również na mniej przyczepnych nawierzchniach.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę