Wyjątkowe klasyki retro zjechały do Tokio

W Tokio odbył się Car Festival, którego częścią była parada samochodów zabytkowych. W tegorocznej edycji motywem przewodnim były proste samochody o korzystnym stosunku jakości do ceny

Obraz

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła