Wyjątkowe klasyki retro zjechały do Tokio

W Tokio odbył się Car Festival, którego częścią była parada samochodów zabytkowych. W tegorocznej edycji motywem przewodnim były proste samochody o korzystnym stosunku jakości do ceny

Obraz

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

/ 6Klasyki w Tokio

Obraz
© Materiały prasowe

Festiwal rozpoczął się od parady na ulicach japońskiej stolicy, w której wzięło udział około setki prywatnych klasycznych aut z całego świata. Kolumnę poprowadził Toyopet Crown RS21 z 1960 r. Po niej uczestnicy imprezy mogli obejrzeć wystawę aut z różnych okresów pochodzących od wielu producentów oraz wymienić się doświadczeniami na temat swoich aut retro.

Wśród eksponatów pojawiły się m.in. takie klasyki, jak amerykańskie Franklin serii 9 z 1918 r. i Chevrolet Corvair z 1960 r., holenderski DAF 600 z 1959 r. oraz auta japońskie - Flying Feather (1955 r.), Toyota Publica Cabriolet z 1963 r. czy Honda 1300 Coupe 9 z 1970 r.

ll/moto.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro