Wnętrze Volvo XC90

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

10 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

11 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

12 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

13 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

14 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

15 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

16 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

17 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

18 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła