Wnętrze Volvo XC90

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

/ 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

10 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

11 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

12 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

13 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

14 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

15 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

16 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

17 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

18 / 18Nowoczesna klasa premium

Obraz
© zdjęcie producenta

Nowe XC90 rozpoczyna nowy rozdział w historii Volvo – zarówno w obszarze technologii, jak i stylistyki. Volvo zaprezentowało wnętrze swojego flagowego SUV-a, które jest pierwszym modelem zaprojektowanym w nowej stylistyce szwedzkiej marki. Premiera tego samochodu będzie miała miejsce za kilka miesięcy.

Projekt deski rozdzielczej jest nowoczesny, a do tego od razu widać, że mamy do czynienia z samochodem klasy premium. Przede wszystkim całość wygląda lekko i minimalistycznie w porównaniu do starszych modeli Volvo. Na konsoli centralnej dominuje duży ekran dotykowy, który będzie umożliwiał korzystanie z funkcji komputera pokładowego, zestawu audio, nawigacji i klimatyzacji. Poniżej znalazło się tylko kilka przełączników służących m.in. do sterowania systemem audio. Między kierowcą i pasażerem umieszczono ciekawie wyglądającą dźwignię skrzyni biegów, przełącznik uruchamiający silnik i drugi do sterowania pracą silnika, oraz przycisk elektrycznego hamulca ręcznego.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro