WAŻNE
TERAZ

Intymne zdjęcia kobiet w sieci bez ich wiedzy. UODO reaguje po tekście WP

Toyota GT86 i Celica GT na wspólnej sesji

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

/ 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

10 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

11 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

12 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

13 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

14 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

15 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

16 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

17 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

18 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

19 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

20 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

21 / 21Historia i współczesność

Obraz
© Materiały prasowe

Toyota GT86 i zabytkowa Celica GT 2000 liftback odbyły wspólną sesję na ulicach Warszawy. Miała ona pokazać genezę sportowych pojazdów japońskiej marki.

Tradycja sportowych Toyot sięga lat 60-tych, kiedy powstał pierwszy model – Sports 800. Potem przyszedł czas na słynną Toyotę 2000 GT, znaną z filmu o Jamesie Bondzie "Żyje się tylko dwa razy", który umieścił Japonię na mapie świata sportowych aut. W 1970 roku rozpoczęła się długa przygoda z modelem Celica, którzy przyniósł Toyocie m.in. sukcesy w WRC. W ciągu 37 lat swojej historii model przeszedł wiele znaczących zmian stylistycznych, jednak jedną z najbardziej klasycznych jego odsłon jest Celica pierwszej generacji w wersji 2000 GT liftback. Ten właśnie model towarzyszył najnowszej GT86 w przejażdżce po Warszawie.

Trzy lata temu Toyota powróciła do swojej tradycji sportowych aut. Na rynku zadebiutował model GT86, z 200-konnym silnikiem napędzającym tylną oś. Nazwa auta nawiązuje do sprzedawanej w latach 80-tych Toyoty Corolli AE86, ostatniego przed GT86 samochodu sportowego Toyoty z tylnym napędem. GT86 czerpie jednak inspiracje z wielu modeli, w tym z 2000 GT, Sports 800 i Celiki.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025