Po odświeżeniu Volkswagena Touarega nadszedł czas na bliźniaczy model z Zuffenhausen. Porsche na targach w Genewie pokazało najnowszą odmianę swojego SUV-a. Model Cayenne wymyślono jako Porsche, które będzie się podobać Amerykanom. Okazało się, że przypadł do gustu także Europejczykom. Dziś sprawdzimy jak sprawuje się na drodze najnowsza wersja Cayenne S. By poczuć emocje nie trzeba nim zjeżdżać z asfaltu. Na szosie zapiera dech w piersiach, w terenie jest tylko strach o drogie elementy nadwozia.
Dowiedz się jak jeździ Porsche Cayenne S i zobacz film
"Test samochodu: Porsche Cayenne S" - DANE TECHNICZNE
Typ silnika | "benzynowy V8" |
Pojemność silnika cm3 | "4806 " |
Moc KM / przy obr./min | "400 / b.d." |
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. | "500 / 3500" |
Skrzynia biegów | "8-biegowa Tiptronic S z systemem Start/Stop" |
Prędkość maksymalna km/h | "258" |
Przyspieszenie (0-100 km/h) s | "5,9" |
Zużycie paliwa: | |
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) | "14,5 / 8,2 / 10,5" |
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) | "20,0 / b.d. / 14,5" |
Pojemność bagażnika min./max. / l | "670 / 1780" |
Wymiary (dł./szer./wys.) mm | "4846 / 1939 / 1705 " |
Cena wersji podstawowej w zł | "358 777" |
Cena testowanego modelu w zł | "ok. 458 283" |
Plusy | null |
Minusy | null |