Setsuna: niecodzienny koncept wykonany z drewna

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzia elektrycznym wykonano z drewna

Obraz

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

/ 7Drewniany roadster

Obraz
© zdjęcie producenta

14 kwietnia br., podczas Tygodnia Designu w Mediolanie, zadebiutuje Setsuna. Niecodziennego roadstera o napędzie elektrycznym wykonano z drewna.

Pojazd jest dziełem inżyniera Toyoty, Kenji Tsuji. Do konstrukcji użył drewna, którego kolor i odczucie w dotyku zmieni się w czasie. Auto stworzono zgodnie z japońskimi sztukami łączenia drewna, okuriari i kusabi, które nie przewidują użycia gwoździ czy śrub.

Nadwozie składa się z 86 ręcznie wykonanych paneli. Technologia sprawia, że łączenia z czasem będą się wzmacniały, zaś zużywające się zazębienia i gniazdowania będzie można częściowo wymienić. Patrząc od przodu, przypominająca łódź Setsuna ma kształt ośmiokąta, natomiast z boku i od góry linie układają się w elipsę.

Ciekawym elementem wyposażenia wnętrza jest tzw. zegar stuletni. Jego krótka wskazówka pokazuje porę dnia (jedno okrążenie to 24 godziny), a długa - mijające dni (obrót trwa 365 dni). Lata odmierza licznik cyfrowy. Wykonane z drewna fotele polakierowano i częściowo pokryto skórą. W kabinie znajdziemy też elementy aluminiowe - dekle oraz wykończenia foteli i kierownicy.

Setsuna posiada napęd elektryczny, który pozwala rozpędzić się do 45 km/h i przejechać dystans 25 km.

Wybrane dla Ciebie

Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury