Renault Koleos - SUV z większymi ambicjami

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to ma być główny cel handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie. Tym razem ma być znacznie lepiej.

Obraz
Źródło zdjęć: © WP

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

/ 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

10 / 10Renault Koleos

Obraz
© WP

Pierwsza edycja modelu, która weszła na rynek w 2007 roku furory nie zrobiła. Z nowym modelem ma być inaczej.
Spory SUV francuskiego producenta miał mocną konkurencję i chyba za mało argumentów. Druga generacja zadebiutowała niedawno w Chinach i to Azja ma być głównym celem handlowego natarcia modelu. Ale producent zdecydował się ponownie spróbować z nim swych szans na Starym Kontynencie.

Nowy Renault Koleos ma 4672 mm długości, 1843 mm szerokości i 1678 mm wysokości. Rozstaw osi to 2705 mm. Jego produkcją zajmuje się zakład w Busan w Korei, a także chińska spółka Dongfeng Renault, budująca auta w Wuhan. Koleos korzysta z platformy podłogowej Renault Samsung QM6, używanej także przez Nissana (X-Trail). Pod maską miejsce znajdują silniki benzynowe i wysokoprężne. Atutem mają być te drugie, w wersji 1,6 dCi, o mocach 130 lub 160 koni mechanicznych. Napęd na przednie koła lub 4x4, skrzynie biegów manualne i automatyczne.

Do sprzedaży w Europie Koleos trafi najprawdopodobniej wiosną 2017 r.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy