Nowa wersja rodzinnego potwora

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

/ 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

10 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

11 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

12 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

13 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

14 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

15 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

16 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

17 / 17Nowa wersja rodzinnego potwora

Obraz
© zdjęcie producenta

RS4 Avant trzeciej generacji, łączy w sobie osiągi z codzienną funkcjonalnością. Silnik V8 o pojemności 4,2 litra generuje potężną moc 450 KM, a siedmiobiegowa skrzynia S-tronic oraz stały napęd na cztery koła, przenoszą tę moc na drogę. Takie właśnie cudo będziemy mogli nabyć już jesienią 2012.

W modelu RS4 Avant, podobnie jak w przypadku każdego modelu Audi RS, stały napęd na cztery koła quattro jest standardem. Centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym, może szybko, łagodnie i w szerokim zakresie, zmieniać rozkład sił napędowych, między przednią i tylną osią. Samoblokujący mechanizm różnicowy, współpracuje z systemem elektronicznej blokady momentu obrotowego, który rozkłada moc na wszystkie cztery koła.

Do wyposażenia standardowego Audi RS4 Avant należy system Audi drive selekt, który pozwala kierowcy na wybór jednego z trzech trybów: comfort, automatic i dynamic. Różnią się one charakterystyką pracy układu kierowniczego, siedmiobiegowej skrzyni S tronic oraz przepustnicy. System Audi drive selekt umożliwia także zmianę brzmienia układu wydechowego.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025