Najbardziej niezawodne auta miejskie według ADAC

None

Obraz

/ 10Miejsce 10 - Renault Modus

Obraz
© Renault

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 9 - Opel Corsa

Obraz
© Opel

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 8 - Volkswagen Polo

Obraz
© Volkswagen

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 7 - Nissan Micra

Obraz
© Nissan

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 6 - Renault Clio

Obraz
© Renault

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 5 - Nissan Note

Obraz

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 4 - Fiat Punto/Grande Punto

Obraz
© Marek Wieliński

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 3 - Peugeot 206

Obraz
© Peugeot

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

/ 10Miejsce 2 - Toyota Aygo

Obraz
© Toyota

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

10 / 10Miejsce 1 - Fiat Panda

Obraz
© Marek Wieliński

Modele uszeregowane są kolejno według wyników osiąganych przez samochody zarejestrowane na rynku niemieckim w 2008 roku. Każdy wynik mówi o odsetku poważnych awarii w przeliczeniu na 1000 egzemplarzy danego modelu.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła