Legendarna Klasa G przejdzie modyfikację. Model 63 AMG zastąpi wersję 55 AMG Kompressor. Nowy produkt charakteryzuje się lepszymi parametrami silnika oraz mniejszym zużyciem paliwa.
Serce nowej Klasy 63 AMG osiąga o 27 kW (37 KM) wyższą moc i o 60 Nm wyższy maksymalny moment obrotowy od poprzednika. Za te parametry odpowiada 5,5 litrowy silnik V8 biturbo o mocy 400 kW (500 KM) oraz ulepszona 7 stopniowa skrzynia biegów. Jeszcze lepsze osiągi ma 6 litrowy silnik V12 - 450 kW (612 KM). Rozpędzenie terenówki do 100 km/h wynosi jedynie 5,4 s. natomiast maksymalna prędkość została ograniczona elektroniczni i wynosi 210 km/h. Średnie zużycie paliwa jest o ok. 2 l. mniejsze niż u poprzednika i wynosi 13,8 l/100 km.
Ulepszono również zawieszenie. W celu ograniczenia wibracji oraz hałasu zoptymalizowano konstrukcję łożysk w automatycznej przekładni, skrzyni rozdzielczej i silniku. Auto bogato wyposażono w systemy bezpieczeństwa. Zaszły zmiany również w wyglądzie zewnętrznym. Dodano chromowaną osłonę chłodnicy, nowe, pięcioramienne obręcze 20-calowe oraz logo V12 BITURBO na osłonach przeciwbłotnych. Auto zadebiutuje w czerwcu 2012 roku.