Mercedes Klasy G 

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

/ 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

10 / 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

11 / 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

12 / 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

13 / 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

14 / 14Mały lifting i więcej mocy

Obraz
© zdjęcie producenta

Wbrew plotkom kultowy Mercedes Klasy G nie znika z salonów i cały czas się rozwija. W Nowym Jorku niemiecka marka zaprezentowała najnowszą wersję po niewielkim liftingu, który choć nie był konieczny, to pokazuje, że Mercedes nie odpuszcza tego modelu. Ciekawszą jest informacja o wprowadzeniu do sprzedaży najmocniejszych wersji w historii Klasy G.

Najbardziej niesamowicie prezentuje się odmiana G 65 AMG, która dysponuje mocą 612 KM i maksymalnym momentem obrotowym równym aż 1000 Nm. Takie wartości są możliwe dzięki zastosowaniu 6-litrowego silnika V12 wspomaganego dwiema turbinami. Nieco słabsza odmiana G 63 AMG otrzymała silnik biturbo V8 o pojemności 5,5 l, który generuje 544 KM i 760 Nm.

Nowe modele trafią do sprzedaży w czerwcu 2012 r. Wersja G 65 AMG będzie kosztować około 1,1 mln zł, natomiast odmiana G 63 AMG będzie nieco tańsza i ma kosztować 580 tys. zł.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy