Lexus IS 300h na Goodwood Festival of Speed

Na jubileuszowym, 20. Goodwood Festival of Speed dobrze zaprezentował się najnowszy Lexus IS. Jest dowodem na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

10 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

11 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

12 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

13 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

14 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka