Lexus IS 300h na Goodwood Festival of Speed

Na jubileuszowym, 20. Goodwood Festival of Speed dobrze zaprezentował się najnowszy Lexus IS. Jest dowodem na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji

Obraz
Źródło zdjęć: © Marek Wieliński

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

/ 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

10 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

11 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

12 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

13 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

14 / 14Najnowsza hybryda na Festiwalu Prędkości

Obraz
© Marek Wieliński

Jubileuszowa, 20. Edycja Goodwood Festival of Speed, jak co roku ściągnęła do Anglii setki tysięcy fanów motoryzacji z całego świata. Po raz pierwszy mocne samochody na terenie posiadłości Goodwood House można było zobaczyć w 1936 roku. Odbył się tam wówczas górski wyścig samochodami Lancia. W 1993 roku zorganizowano po raz pierwszy imprezę pod nazwą Festival of Speed, która co roku staje się coraz większa. Lord Earl of March zaprasza do swojego "królestwa szybkości" najlepszych kierowców z całego świata oraz właścicieli najwspanialszych, unikalnych samochodów.

Możemy podziwiać całą historię motoryzacji, np. Rolls Royce'a Silver Dawn z 1908 roku, lub wyścigowe Bugatti Pur-Sang. Nie brakuje też współczesnych supersamochodów, jak Spyker, McLaren, Ferrari czy Jaguar. Podczas wielkiego święta motoryzacji w Goodwood każdy szanujący się producent samochodów chce zaprezentować swoje nowości. W tym roku mogliśmy podziwiać m. in. premiery Citroena DS3 Racing Cabrio, Peugeota RCZ R czy nowej Skody Octavii RS.

W tym gronie świetnie zaprezentował się najnowszy Lexus IS. To najlepszy dowód na to, że odważna japońska stylistyka nie musi niczego się wstydzić w konfrontacji z najlepszymi współczesnymi projektami europejskiej motoryzacji. Linia najnowszego IS-a wypada korzystnie na tle wielu wprowadzanych właśnie na rynek nowości. Wyrazistych, zdecydowanych linii IS-a nie powstydziłby się żaden rasowy, sportowy konkurent. A trzeba przyznać, że IS w hybrydowej wersji 300h jest samochodem dynamicznym, ale nie sportowym. Hybrydowy układ napędowy Lexusa IS 300h łączy silnik elektryczny z benzynowym o pojemności 2,5 litra, osiągając całkowitą moc 223 KM, która trafia na tylną oś. Nowy IS 300h rozpędza się do 100 km/h w 8,3 s i osiąga prędkość 200 km/h, spalając średnio poniżej 5l/100 km. Oszczędnie i dynamicznie, ale nie przesadnie szybko. Naprawdę szybki będzie nowy Lexus IS-F. Przypomnijmy, że "stary" model z 5-litrowym silnikiem V8, dysponującym mocą 420 KM oraz momentem 500 Nm rozpędza się do setki w 4,7 s, a wskazówka
prędkościomierza zatrzymuje się na 270 km/h.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła