Indian Chief w nowych wersjach. Amerykanie rozszerzają gamę
Indian sprawia wrażenie, jakby z jednej strony pilnował tego, co robi jego największy konkurent, a z drugiej chciał zagospodarować każdą, nawet najmniejszą niszę. I tak popularny cruiser Chief doczekał się na 2025 r. dwóch nowych odmian - Sport Chief RT oraz Super Chief Dark Horse.
Indian Chief to cruiser dostępny w kilku wariantach - większość z nich nie ma żadnej osłony kierowcy, modele Super Chief mają klasyczną wysoką szybę, a dla tych, których chcą aerodynamicznej owiewki przygotowano odmianę Sport Chief. Teraz dołącza do niej jeszcze wersja RT. W skrócie - z kuframi (mieszczącymi razem ponad 37 l) i dłuższym siedziskiem dla pasażera.
Indian Sport Chief RT wygląda jak odpowiedź na Harleya-Davidsona Low Ridera ST, jednak w odróżnieniu od niego nie ma jeszcze bardziej rozbudowanej owiewki. Tu zachowano minimalistyczne, bardziej sportowo wyglądające rozwiązanie. Na wyposażeniu motocykla jest też okrągły wyświetlacz dotykowy z systemem Ride Command, system bezkluczykowy, tempomat, ABS, LED-owe światła i gniazdo USB.
Za napęd odpowiada silnik Thunderstroke 116 (1890 cm3) o maksymalnym momencie obrotowym równym 156 Nm. Przednie zawieszenie to odwrócony widelec KYB, natomiast z tyłu znalazły się amortyzatory firmy Fox z 23-stopniową regulacją. Wśród opcji jednym z ciekawszych dodatków jest głośnik na Bluetootha montowany na kierownicy i dostępny dla całej gamy modelu Chief.
Drugą nowością jest Indian Super Chief Dark Horse, czyli znany już model z wysoką klasyczną szybą, który teraz oprócz chromowanej odmiany Limited oferowany jest też w czarnym wykończeniu Dark Horse. Tu również mamy silnik Thunderstroke 116 czy dotykowy ekran w kształcie klasycznego zegara.