Honda Civic 1,6 i-DTEC vs. VW Golf 1,6 TDI

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

/ 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

10 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

11 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

12 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

13 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

14 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

15 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

16 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

17 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

18 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

19 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

20 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

21 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

22 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

23 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

24 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

25 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

26 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

27 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

28 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

29 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

30 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

31 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

32 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

33 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

34 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

35 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

36 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

37 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

38 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

39 / 39Walka o tron

Obraz
© Piotr Mokwiński

Civic jest równie wiekowy, co i Golf, ale statusu króla kompaktów w Europie nie miał nigdy. Volkswagen na łatkę wzorca w tej klasie pracował dość długo i pewnie przez wiele kolejnych lat trudno będzie go zdetronizować. Jest jednak jedna kategoria, w której Japończycy mają szansę na zwycięstwo – silnik wysokoprężny o pojemności 1,6 litra. W niemieckim samochodzie taka jednostka znajduje się już od dłuższego czasu. Honda dopiero kilka miesięcy temu pokazała światu swoje najnowsze dzieło. Pod względem parametrów, wyraźnie przewyższa swojego rywala, a jak sytuacja przedstawia się w praktyce? Postanowiliśmy to sprawdzić.

Oba auta są do siebie mocno zbliżone. Trudno jest wyłonić zwycięzcę tego porównania, chociaż Volkswagen sprawia nieco lepsze wrażenie. Dysponuje bardziej dopracowanym układem jezdnym i oferuje wyższą jakość wykończenia. Honda przekonuje wyrazistym charakterem i bogatszym wyposażeniem standardowym. Z pewnością, szybciej przekona do siebie młodszych klientów z uwagi na odważną stylizację i zdecydowanie bardziej sportowe osiągi.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro