Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie stoisko Volkswagena zajmie niemal 9 000 m kw. Kulminacyjnym punktem będą światowe premiery e-Golfa, Golfa R oraz jeszcze jednego modelu.
Dominującym tematem będzie "Electrifying, nie tylko w zakresie mobilności elektrycznej, ale również w formie eksponatów i inscenizacji. Wystrój stoiska, filmy, elementy pokazu i gadżety reklamowe również nawiązywać będą do motywu "Elektryzacji".
Architektonicznym sercem stoiska, które urządzone zostanie w konwencji "Cloud-Design" stanowi główna scena z ekranem LED o powierzchni 61 m kw. Wzdłuż ekspozycji modeli Volkswagena prowadzi szlak Think Blue. Ściana innowacji dostarczy odwiedzającym cennych informacji dotyczących zastosowanych w samochodach technologii.
Marka zorganizuje w tym roku dodatkowe show. Holenderski artysta-kreator innowacyjności, Anouk Wipprecht, zaprojektował specjalnie na targi kolekcję mody "Fashion Tech", która jest wyjątkowa nie tylko ze względu na swój design, ale też z powodu technicznych możliwości interakcji z odwiedzającymi i otoczeniem.
Na stworzenie stoiska targowego zużyto w sumie 150 ton stali. Planowanie i projektowanie rozpoczęto 11 miesięcy temu, zaś sama jego budowa potrwa 24 dni. Użytych zostanie 2 300 lamp oraz 90 km kabli.
Źródło: Volkswagen
ll/moto.wp.pl