Customowy Indian Scout Rogue od Hardnine Choppers zadebiutował na targach EICMA
Targi motocyklowe to oczywiście nie tylko nowe modele, ale też okazja, aby zaprezentować nowe customowe projekty. Może EICMA w Mediolanie z tego nie słynie, ale Indian był jedną z marek, która przywiozła do Włoch coś dla fanów modyfikacji.
Indian Scout Rogue to amerykański cruiser, który już seryjnie ma mieć trochę customowy sznyt. Nic dziwnego, że Danny Schneider z Hardnine Choppers postanowił wziąć ten model na warsztat, jak tylko pierwszy raz go zobaczył. Jako były zawodnik FMX, zdecydował się dodać tej maszynie sportowego stylu.
Zatem już na starcie Scout Rogue dostał zawieszenie Öhlins zarówno z przodu, jak i z tyłu. To natomiast wymusiło zmianę kierownicy na umieszczoną 22 mm wyżej. Kolejnym krokiem było dostosowanie owiewki. Lekkości i sportowego charakteru dodaje też usunięcie przedniego błotnika i zastąpienie tylnych kierunkowskazów dużo mniejszymi. Schneider tworzył ten projekt pod siebie, więc kilka elementów dostosował pod swoje gusta – m.in. zamontował szersze podnóżki.
Motocykl dostał bardziej sportowo wyglądające felgi stworzone przez Roland Sands Design. Lepsze osiągi natomiast ma zapewnić nowy układ hamulcowy i quickshifter (zresztą w przypadku sprzęgła, jego klamka została wymieniona na bardziej sportową).
Dopełnieniem każdego customa jest malowanie i tu nie jest inaczej. To właśnie w dużym stopniu dzięki niemu (wykonanemu przez Vince Customs) motocykl wygląda bardziej sportowo – mimo swojego cruiserowego pochodzenia na torze wyglądałby jak najbardziej na miejscu.