Trwa ładowanie...

Co dalej z trojaczkami z Kolina?

Co dalej z trojaczkami z Kolina?Źródło: zdjęcie producenta
d2zzdz4
d2zzdz4

Produkowane w Czechach modele Citroen C1, Peugeot 107 oraz Toyota Aygo okazały się sukcesem, oferując klientom takie walory jak m.in. przystępna cena, przydatność do jazdy w mieście oraz dobre walory ekologiczne.

(fot. Piotr Mokwiński)
Źródło: (fot. Piotr Mokwiński)

Uruchomienie zakładów TPCA w czeskim Kolinie, gdzie od roku 2005 produkowane są blisko spokrewnione ze sobą modele Citroen C1, Peugeot 107 oraz Toyota Aygo było bardzo ambitnym i trudnym do wykonania zadaniem. W ostatnim czasie na horyzoncie pojawiły się jednak gruntownie zmodernizowane samochody marek konkurencyjnych, które mają szansę zdobyć dużą popularność w obiecującym segmencie rynku. Jak odpowie na to koncern francuski i japoński?

Z pewnością koncerny PSA Peugeot Citroen i Toyota Motor Corporation wyniosły sporo nowych doświadczeń dzięki wspólnej realizacji omawianej inwestycji.Do końca ubiegłego roku czeską fabrykę opuściło łącznie ponad 1 658 000 samochodów.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Jaka będzie przyszłość samochodów Citroen C1, Peugeot 107 oraz Toyota Aygo? Po wprowadzonych jakiś czas temu zmianach modernizacyjnych auta w obecnej formie mają być produkowane przez TPCA do roku 2012. Na razie niewiele wiadomo na temat następców, ale Toyota i PSA muszą coraz poważniej myśleć o następcach.

Zmiany w ofercie są konieczne tym bardziej, że w ostatnim czasie kilku producentów przygotowało zdecydowanie nowsze konstrukcje. Warto tu wymienić chociażby dobrze przyjęte Kia Picanto czy szykowane do rychlej premiery rynkowej modele Fiat Panda trzeciej generacji oraz gama New Small Family, do której należą znane już oficjalnie Volkswagen up! oraz Skoda Citigo.

(źródło: samar.pl)

sj

d2zzdz4
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2zzdz4
Więcej tematów