AC Schnitzer Eagle

None

Obraz

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

/ 9Najszybsze Mini na świecie

Obraz
© zdjęcie producenta

Samochód od AC Schnitzer został stworzony na bazie najmocniejszej seryjnej odmiany, czyli John Cooper Works. Jego moc została podniesiona z 211 KM do 260 KM. Dodatkowo Eagle jest o 80 kg lżejszy od standardowego modelu. Z drugiej strony auto straciło na stronie użytkowej – w środku została zamontowana klatka bezpieczeństwa, w oknach (tak jak w samochodach wyścigowych) można uchylić tylko niewielką ich część, również lusterka pochodzą z auta wyczynowego.

Niemiecka firma chwali się, że krótką pętlę toru w Hockenheim ich samochód pokonuje w czasie zaledwie 1:13,341. AC Schnitzer wyposażył swoje auto w sportowe, regulowane zawieszenie, nowy wydech oraz 18-calowe felgi.

Wybrane dla Ciebie

Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025