7 listopada w Moto Parku Ułęż spotkają się kolekcjonerzy sportowych Toyot, wyposażonych w silnik 4A-GE. Główną atrakcją podczas imprezy będą próby sportowe.
Jednostki 4A-GE z wtryskiem paliwa napędzały w latach 80-tych takie modele jak AE86 czy MR2. Ich cechą charakterystyczną był kolektor dolotowy o zmiennej długości, zwany T-VIS. Poprawiał on charakterystykę przebiegu krzywej momentu obrotowego - moment szybciej przyrastał w niskim zakresie obrotów.
* ILE WART JEST TWÓJ SAMOCHÓD? MOŻESZ SIĘ ŁATWO PRZEKONAĆ *
Ciekawym rozwiązaniem mogła się pochwalić także jednostka 20-zaworowa, która poza zmiennymi fazami rozrządu miała seryjnie montowany kolektor dolotowy Individual Throttle Body. System niezależnych przepustnic doprowadzał indywidualnie powietrze do każdego z cylindrów.
W Polsce jest wielu miłośników tego silnika, którzy są zrzeszeni wokół dedykowanego mu forum. Co roku spotykają się oni na zlotach. Jedną z bardziej znanych postaci w klubie jest Krzysztof Szeszko, wielokrotny Mistrz Polski w rallycrossie, który od długiego czasu startuje Corollą.
Na tegorocznym spotkaniu klubu pojawi się 14 wyjątkowych aut, m.in. MR2 AW11, MR2 SWAP 2zz, Celica 182 Carlos Sainz Edition, Celica AT160 i kilka Corolli, w tym TS Stage II, AE82 TwinCharged (300hp), AE92 GTi, AE86 w specyfikacji torowej oraz AE82.