WAŻNE
TERAZ

Mejza jechał 200 km/h. Został zatrzymany

VW Polo G40 86C/2F kontra VW Polo 1,0 86C/2F

None

Obraz

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

/ 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.

10 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

11 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

12 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

13 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

14 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

15 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

16 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

17 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

18 / 18Dane i fakty:

Obraz
© Mikołaj Urbański

VW POLO 1,0 86C/2F SILNIK: 1,0, 45 KM; swap na G40, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy
ZAWIESZENIE: *sprężyny i amortyzatory Koni
*
KOŁA: *aluminiowe obręcze Smoor, polerowane ranty i czarne rotory, szerokość 7 i z tyłu 8 cali
*
NADWOZIE: *wygładzona tylna klapa, czarne zderzaki, przednie lampy in.pro z soczewkami, kierunkowskazy dymione
*
WNĘTRZE: *kremowa tapicerka z ekologicznej skóry, tylna półka i mieszek zmiany biegów pokryte kremowym polarem, sportowa kierownica Raid HP 28 cm
*
WŁAŚCICIEL:
Rafał "Holix"

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła