VW Polo G40 86C/2F kontra VW Polo 1,0 86C/2F
Dane i fakty:
None
VW POLO G40 86C/2F
SILNIK: G40, 1272 ccm, 113 KM przy 5800 obr./min, sprężarka po regeneracji, przelotowy układ wydechowy, polerowany układ dolotowy
ZAWIESZENIE: amortyzatory Koni, krótsze i twardsze sprężyny Weitec -90/-80; 2 cm dystanse z tyłu
KOŁA: aluminiowe obręcze Mangels o szerokości 7 cali
NADWOZIE: zderzaki, lusterka i lotka na klapie bagażnika w kolorze nadwozia, chromowane listewki w zderzaku, grill ze znaczkiem, dokładka pod zderzakiem z Golfa II, przednie lampy oraz kierunkowskazy dymione, tylna klapa wygładzona, chromowana końcówka wydechu
WNĘTRZE: kremowa tapicerka z skóry ekologicznej, tylna półka pokryta białym polarem, sportowa kierownica Raid HP o średnicy 28 cm, aluminiowe nakładki na pedały, wskaźniki kontrolujące doładowanie, rygielki Wolfsbur Edition
WŁAŚCICIEL: Krzysztof "Albi"
POZDROWIENIA dla ekipy GliVWice Team.