Volvo V40 Cross Country T3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

10 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

11 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

12 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

13 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

14 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

15 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro