Volvo V40 Cross Country T3 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

/ 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

10 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

11 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

12 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

13 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

14 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

15 / 15Kompakt na nierówne drogi

Obraz
© Piotr Mokwiński

Cross Country w przypadku szwedzkiego V40 oznacza pakiet umożliwiający bezpieczniejszą jazdę po nieutwardzonych szlakach. W zestawieniu z podstawowym silnikiem T3 i automatyczną przekładnią, Volvo zdecydowanie lepiej czuje się na asfalcie. Napęd na cztery koła jest w tym wariancie niedostępny, ale warto wiedzieć, że niewiele crossoverów i kompaktowych SUV-ów opuszcza mury salonów sprzedaży z 4x4. Volvo stworzyło niszę, w której może odnieść sukces.

107 700 złotych kosztuje bazowa specyfikacja z 1,5-litrowym motorem sprzęgniętym z automatem. Chcąc optymalnie skonfigurować pojazd, warto wybrać specyfikację Momentum i dołożyć 10-15 tysięcy na korzystne pakiety. Wówczas wydając około 140 tysięcy otrzymamy nieźle wyposażony kompakt zdolny bez zawahania pokonywać miejskie krawężniki i chronić pasażerów licznymi systemami elektronicznymi. V40 automatycznie zatrzyma się przed przeszkodą, wykryje zmęczenie kierowcy, w trybie ciągłym monitoruje martwe pole, a także rozpozna znaki drogowe i utrzyma stałą odległość względem poprzedzającego pojazdu w zakresie prędkości 30-200 km/h (aktywny tempomat). Kompaktowe Volvo stanowi ciekawą alternatywę dla miejskich crossoverów. Z mocniejszymi silnikami występuje z napędem na obie osie i zdecydowanie większymi możliwościami w terenie.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy