Volkswagen Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 4Motion

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach

Obraz
Źródło zdjęć: © WP.PL/Piotr Mokwiński

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

/ 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

10 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

11 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

12 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

13 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

14 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

15 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

16 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

17 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

18 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

19 / 19Na każdą okazję

Obraz
© WP.PL/Piotr Mokwiński

Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.

477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro