Volkswagen Passat Alltrack 2,0 TDI DSG 4Motion
Na każdą okazję
477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach
Wersja Alltrack mMa 165 milimetrów prześwitu (o 3 cm więcej od zwykłego Varianta), kilka nakładek dekoracyjnych i mocne silniki sprawnie napędzające ponad 1,7-tonowe auto.
477 centymetrów długości, 182 szerokości i 155 wysokości sprawia, że to najtańsze uterenowione kombi w segmencie o naprawdę sporych możliwościach. Z zewnątrz poznamy je po nakładkach na progi i nadkola, bardziej dekoracyjne niż ochronne płyty pod przednim i tylnym zderzakiem, a także dyskretny napis na klapie bagażnika. Reszta pozostaje wspólna z klasycznymi odmianami niemieckiego bestsellera. W przednie reflektory wkomponowano biksenonowe żarniki i LED-owe oświetlenie do jazdy dziennej. Z tyłu też zainstalowano diody, a pokrywę kufra unoszą elektrycznie sterowane siłowniki. Bajer, ale przydatny i do tego połączony w pakiecie z kamerą cofania i czujnikami z każdej strony. Warto je wyłączyć na bezdrożach, bo włączają się bez ostrzeżenia i mogą wprowadzić chwilowy zamęt.