Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod

None

Obraz

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

/ 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

10 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

11 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

12 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

13 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

14 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

15 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

16 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

17 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

18 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

19 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

20 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

21 / 21Rarytas za 700 złotych

Obraz
© Mikołaj Urbański

DANE & FAKTY: Volkswagen Garbus 1966 Hot Rod SILNIK: benzynowy, 1,6 litra, przeszczepiony z Transportera T2.
NADWOZIE: wykonane niemal w całości od podstaw, nowa podłoga i progi własnej konstrukcji, przód pochylony pod innym kątem, poszerzone błotniki, tylny korpus i klapa zrobione na zamówienie, obcięty dach, niższe boczne szyby wraz z przednią; nowy metaliczny zielony lakier.
ZAWIESZENIE: odbudowane i obniżone w granicach możliwości, wydajniejszy układ hamulcowy.
KOŁA: 17-calowe aluminiowe obręcze Atev z oponami w rozmiarze 215/40.
WNĘTRZE: nowa tapicerka pokrywająca fotele, kanapę, boczki drzwi oraz podsufitkę, kierownica obszyta skórą, nowa wykładzina na podłodze.
WŁAŚCICIEL: Piotr.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy