Volkswagen Atlas

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy niespełna 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.

/ 9Amerykański SUV z Niemiec

Obraz
© zdjęcie producenta

Volkswagen przedstawił właśnie swojego największego SUV-a. Atlas mierzy 5,04 m długości i 1,98 m szerokości, a jego wysokość to 1,77 m. Samochód powstał w oparciu o płytę podłogową MQB. Jego wnętrze mieści trzy rzędy siedzeń. Jak twierdzi producent, dwa ostatnie, które składają się, tworząc płaską powierzchnię bagażnika, mogą pomieścić dorosłe osoby.

Podstawową jednostką oferowaną w Atlasie będzie doładowany silnik o pojemności 2,0 l i mocy 238 KM. W tej wersji SUV Volkswagena będzie występował tylko z napędem na przednią oś. Napęd na cztery koła dostępny będzie w odmianie wyposażonej w silnik V6 o pojemności 3,6 l i mocy 280 KM. Obydwa silniki będą parowane z ośmiobiegową, automatyczną przekładnią.

Przed oczami kierowcy znajdują się elektroniczne zegary, które można skonfigurować tak, by pokazywały wskazania nawigacji opartej na mapach Goolge'a. Środkowy tunel zdominował sporych rozmiarów ekran dotykowy, który służy do obsługi systemów informacji i rozrywki. Wśród dostępnych aplikacji znalazły się Apple CarPlay, Android Auto oraz MirrorLink. Atlasa będzie można zamówić z opcjonalnym systemem audio firmy Fender. W jego skład wchodzi 12 głośników oraz wzmacniacz o mocy 480 W.

W zakresie bezpieczeństwa samochód będzie dostępny z systemem autonomicznego hamowania przed przeszkodą, automatycznego zatrzymania samochodu po kolizji, adaptacyjnym tempomatem, wykrywaniem samochodu w martwym polu i asystentem utrzymania pasa ruchu.

Produkcja Atlasa ruszy w grudniu 2016 roku, a sam samochód pojawi się w salonach wiosną 2017 roku. Volkswagen na razie ogłosił, że auto będzie dostępne w USA. Póki co nie mówi się o tym, by miało trafić również do Europy.
Tomasz Budzik/WP Moto

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka