Renault Laguna III
Jeszcze gorsza opinia przylgnęła do Renault Laguny. Owszem, druga generacja francuskiego średniaka zasłużyła po części na miano "królowej lawet", niemniej kolejna, trzecia odsłona, zdaniem specjalistów, prezentuje dużo lepszy poziom. Obszerne wnętrze wykonano z tworzyw i tapicerki wysokiej jakości, wytrzymującej z powodzeniem znaczne przebiegi. Podobnie jak w Peugeocie, trudno znaleźć egzemplarz ubogo wyposażony. Standardem jest komplet ośmiu poduszek powietrznych, automatyczna klimatyzacja, radio z CD, komputer pokładowy oraz pełna elektryka. W ofercie znajdziemy liftbacka, kombi, a także coupe - każda z wersji opcjonalnie mogła zostać wyposażona w skrętną tylną oś. Pod maską Laguny III trafiało wiele udanych jednostek napędowych. Najbezpieczniejsze okazują się benzynowe konstrukcje: 1,6, 2,0 i 2,0 Turbo (moc odpowiednio 110, 140 i 170-204 KM), a także diesel 2,0 dCI 130-180 KM. Dla własnego bezpieczeństwa lepiej omijajmy wrażliwego ropniaka 1,5 dCI.