Toyota Avensis Touring Sports

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty.

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

/ 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

10 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

11 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

12 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

13 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

14 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

15 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

16 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

17 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

18 / 18Kombi po kuracji odmładzającej

Obraz
© zdjęcie producenta

Dzisiaj producenci samochodów prezentują nowe wersje swoich modeli co kilka lat. Nic zatem dziwnego, że Toyota Avensis doczekała się już drugiego liftingu. We wnętrzu kierowcę przywitają materiały wysokiej jakości, a dopracowane zawieszenie przenosi japońskiego przedstawiciela segmentu D do grupy liderów w tym względzie.

Benzynowy silnik pod maską testowanego samochodu znalazł się benzynowy silnik o pojemności 1,8 l i mocy 147 KM, czyli najbardziej optymalna propozycja w ofercie Toyoty. Odmiana kombi posiada bagażnik o pojemności 543 l, który po złożeniu tylnej kanapy powiększa się do 1609 l. Najtańsza wersja modelu Touring Sports to wydatek 90 900 zł, natomiast bogata konfiguracja z większym silnikiem i automatyczną skrzynią biegów to koszt 122 900 zł.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy