Toyota Avensis Touring Sports 2.0 D-4D

None

Obraz
Źródło zdjęć: © Piotr Mokwiński

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

/ 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

10 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

11 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

12 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

13 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

14 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

15 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

16 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

17 / 17Nie tylko dla flot

Obraz
© Piotr Mokwiński

Avensis po liftingu zyskał nowe oblicze i znów może z powodzeniem walczyć w klienta w segmencie D. Wersja kombi wyróżnia się przestronną kabiną i potężnym bagażnikiem. Zestaw uzupełnia wysokoprężny motor zapożyczony z magazynów BMW, lepsze materiały wykończeniowe, nowe multimedia i poprawione zawieszenie nastawione na wyższy komfort jazdy.

Touring Sports mocno zmienił się z zewnątrz. Przednia część uległa gruntowej modernizacji. Względem poprzednika, zainstalowano klosze układające się w poprzecznie ustawioną literę X, a także wydatny zderzak z chromowaną listwą i czarnymi akcentami. W reflektorach zadomowiły się inaczej uformowane diody do jazdy dziennej, a w wyższych specyfikacjach także biksenonowe światła. Z tyłu nową wersję rozpoznamy przede wszystkim po LED-ach zgrabnie wkomponowanych w lampy zachodzące na błotniki. O gustach się nie dyskutuje, ale Toyoty nie da się pomylić z żadnym innym autem klasy średniej.

Wybrane dla Ciebie
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy