TOP 5: duże kombi z bogatym wyposażeniem
Kombi to bardzo praktyczny rodzaj samochodu. Jeszcze kilka lat temu jego głównym atutem była duża pojemność bagażnika, dzisiaj dochodzi do tego dość bogate wyposażenie. Przedstawiamy TOP 5 "kombiaków", na których nabywcy mogą liczyć najwięcej
TOP 5: duże kombi z bogatym wyposażeniem
Przez wiele lat Mondeo dysponował największą przestrzenią bagażową w swojej klasie. Najnowsza odsłona kombi tego modelu oferuje 500 litrów, a po złożeniu siedzeń pojemność kufra zwiększa się do 1 605 litrów. Do dyspozycji są silniki 1,0 EcoBoost (125 KM), 1,5 EcoBoost (160 KM), 1,5 TDCi (120 KM), 2,0 TDCi (180 KM) i 2,0 EcoBoost (203 KM).
Najtańsza wersja tego modelu jest sprzedawana w cenie 95 800 zł. W standardzie otrzymamy fotel z regulacją odcinka lędźwiowego, radio z CD, MP3, USB i sześcioma głośnikami, skórzane wykończenie kierownicy i dźwigni zmiany biegów, klimatyzację manualną czy układ ułatwiający ruszanie na wzniesieniach.
Hyundai i40
W porównaniu z Mondeo Hyundai i40 dysponuje aż o 53 litry większym bagażnikiem. Po złożeniu tylnych siedzeń wartość ta wzrasta do 1 719 litrów. Dostępne silniki to 1,6 GDI (135 KM), 2,0 GDI (165 KM) oraz 1,7 CRDi (115 lub 141 KM). Uwagę zwraca niższa o przeszło 10 000 zł w porównaniu z Fordem cena, która wynosi 84 000 zł.
Co otrzyma nabywca bazowego wariantu? Klimatyzację manualną, komputer pokładowy, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka, siedzisko kierowcy z regulacją wysokości (manualną) i odcinka lędźwiowego (elektryczną), system ostrzegania o awaryjnym hamowaniu, roletę przestrzeni bagażowej czy podłączenia AUX i USB.
Opel Insignia
Samochód produkowany jest od 2008 r. W połowie zeszłego roku producent wprowadził do modelu kilka modernizacji, m. in. pojawiły się nowe silniki, nowy system multimedialny i zmieniono niektóre elementy wyposażenia. Insignia dysponuje przestrzenią bagażową na poziomie 540 litrów, która po złożeniu tylnej kanapy wzrasta do 1 530 litrów. Dla swojego kombi Opel przewidział jednostki 1,8 TwinPort (140 KM), 1,4 Turbo (140 KM), 1,6 CDTI (120, 136, 170 KM), 1,6 Turbo (170 KM) 2,0 CDTI (170 KM), i 2,0 Turbo (250 KM).
Cennik Insigni Sports Tourer rozpoczyna się od 95 750 zł. Taki egzemplarz posiada klimatyzację manualną, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne oraz lusterka, czarne relingi dachowe, system audio z AUX, USB, siedmioma głośnikami i 4,2-calowym wyświetlaczem czy dodatkowe gniazdo 12 V dla pasażerów tylnych siedzeń.
Toyota Avensis
Toyota Avensis zadebiutowała w 1997 r., a obecnie produkowana jest trzecia generacja tego auta. W 2015 r. pojazd przeszedł gruntowny lifting, zyskując większą długość oraz przednie i tylne reflektory LED. Bagażnik japońskiego kombi oferuje pojemność na poziomie 543 litrów. Maksymalnie można ją zwiększyć do 1 609 litrów.
Gamę silników otwiera 1,6 Valvematic (132 KM). Inne dostępne motory to 1,8 Valvematic (147 KM), 1,6 D-4D (112 KM), 2,0 Valvematic (152 KM) i 2,0 D-4D (143 KM). Podstawowy model kosztuje 92 900 zł i posiada klimatyzację manualną, skórzaną kierownicę wielofunkcyjną i gałkę dźwigni zmiany biegów, gniazda AUX i USB, układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia czy elektrochromatyczne lusterko wewnętrzne.
Volkswagen Passat
Światowy debiut najnowszego Volkswagena Passata kombi odbył się w 2014 roku. Niemieckie auto może się poszczycić największym w naszym zestawieniu bagażnikiem. Standardowo ma on pojemność 650 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń aż 1 780 litrów. Klienci mogą wybierać spośród motorów 1,4 TSI (125 lub 150 KM), 1,6 TDI (120 KM), 1,8 TSI (180 KM), 2,0 TDI (150, 190 lub 240 KM) i 2,0 TSI (220 lub 280 KM).
Podstawowy wariant Passata wyceniono na 97 290 zł. Tak skonfigurowany egzemplarz został wyposażony w 3-strefową klimatyzację automatyczną, system rekuperacji odzyskujący energię podczas hamowania, skórzaną kierownicę, czujnik deszczu, układ wykrywający zmęczenie kierowcy czy tylne światła LED.
Źródło: Mototarget.pl
ll/Wirtualna Polska