Tokijskie nowości Lexusa

Podczas Salonu Samochodowego w Tokio Lexus prezentuje dwa nowe modele. Pierwszym jest nowe coupe RC zaś drugim - koncepcyjny crossover LF-NX Turbo

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

/ 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

10 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

11 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

12 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

13 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

14 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

15 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

16 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

17 / 17Dwóch debiutantów: RC oraz LF-NX Turbo

Obraz
© zdjęcie producenta

RC bazuje na płycie podłogowej GS, różni się od niego jednak wymiarami. Odznaczające się agresywną stylistuyką coupe będzie dostępne na rynku japońskim z dwoma układami napędowymi - 3,5 l V6 z 8-biegową skrzynią sekwencyjną oraz hybrydowym 2,5 l/. Informacje dotyczące wersji silnikowych przygotowanych na rynek europejski poznamy w przyszłym roku. Auto jest już gotowe do produkcji. Przedstawiciele marki twierdzą, że RC jest częścią rewolucji w zakresie jazdy i prowadzenia, jaką zapoczątkował GS i kontynuował IS.

Stylistykę nasycono głęboko zaznaczonymi liniami, zaś charakterystyczna dla obecnych Lexusów osłona chłodnicy o klepsydrowym zarysie uzyskała najniższy i najszerszy jak dotąd profil. W porównaniu z linią IS model jest o 30 mm szerszy, o 35 mm niższy i ma mniejszy o 70 mm rozstaw osi. Przednie i tylne światła układają się w literę "L". Klienci będą mieli wyboru dwa rodzaje tarcz kół ze stopu lekkiego - głęboko profilowane, 10-ramienne "dziewiętnastki" oraz 5-ramienne "osiemnastki". Flagowym kolorem jest czerwień, w jaśniejszym i bardziej kontrastowym wydaniu.

Drugim debiutantem jest model LF-NX w wersji z turbodoładowaniem. 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik łączy w sobie takie rozwiązania jak kanały dolotowe z poprzecznym zawirowaniem ładunku, bezpośredni wtrysk paliwa D-4S, zmienne fazy rozrządu VVT-i, kolektor wylotowy zintegrowany z głowicą cylindrów czy dwukanałową turbosprężarkę z aktywnie sterowaną przepustnicą spalin. Uzyskane dzięki integracji kolektora wylotowego z głowicą cylindrów wartości temperatury spalin pozwoliły uzyskać wysokie osiągi przy mniejszym zapotrzebowaniu na paliwo i w konsekwencji mniejszej emisji zanieczyszczeń. Dwukanałowa konstrukcja turbosprężarki umożliwiła jej efektywną pracę w szerszym zakresie prędkości obrotowych silnika. Warto podkreślić, że jednostka LF-NX Turbo jest pierwszym w rodzinie marki turbodoładowanym motorem benzynowym.

Wybrane dla Ciebie
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne