Gdybyśmy kiedyś prezentowali wam Volvo z literą R na atrapie chłodnicy, byłaby to najmocniejsza wersja szwedzkiej marki. Od kiedy Volvo przestało produkować swoje samochody w najmocniejszych wersjach, tego oznaczenia zaczęto używać do wyróżniania bogato wyposażonych modeli. Swoją premierę miało na targach we Frankfurcie. Prezentujemy Wam test wideo Volvo XC60 w wesji R-Design. Zobaczmy ile sensu ma taki fabryczny tuning?
"Test samochodu: Volvo XC60 D5 AWD R-Design" - DANE TECHNICZNE
Typ silnika | null |
Pojemność silnika cm3 | "2 400" |
Moc KM / przy obr./min | "205 / 4000" |
Maksymalny moment obrotowy Nm / przy obr./min. | "420 / 1500 - 3250 " |
Skrzynia biegów | "6-biegowa, manualna" |
Prędkość maksymalna km/h | "210" |
Przyspieszenie (0-100 km/h) s | "8,5" |
Zużycie paliwa: | |
Dane producenta (miasto/trasa/średnie) | "9,5 / 5,5 / 7,0" |
Dane z testu (miasto/trasa/średnie) | "10,6 / 9,4 / b.d." |
Pojemność bagażnika min./max. / l | "450 / 1450" |
Wymiary (dł./szer./wys.) mm | "4628 / 1891 / 1713" |
Cena wersji podstawowej w zł | "181 900" |
Cena testowanego modelu w zł | "215 780" |
Plusy | null |
Minusy | null |
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.