Takie będą samochody przyszłości
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
MINI Superleggera Concept
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Infiniti QX30
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Infiniti QX30
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Bentley EXP10 Speed Six
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Bentley EXP10 Speed Six
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Bentley EXP10 Speed Six
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Ferrari Sergio
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Ferrari Sergio
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
SsangYong Tivoli EVR
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
SsangYong Tivoli EVR
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Suzuki iK-2
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Suzuki iM-4
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Honda FCV Concept
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Honda FCV Concept
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Nissan Sway
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Nissan Sway
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Nissan Sway
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Lexus LF-SA
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Lexus LF-SA
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Lexus LF-C2
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Lexus LF-C2
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Magna Mila Plus
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Magna Mila Plus
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
DS Divine
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
DS Divine
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.
Kia Sportspace
Samochody koncepcyjne to bardzo ważne elementy każdych targów motoryzacyjnych. Nie inaczej jest w przypadku Salonu Samochodowego w Genewie, który również w tym roku nie rozczarował fanów wizji przyszłości.
Pokazywanie konceptów ma na celu zaprezentowanie tego, jak za kilka lat będą wyglądać samochody danej marki. Z reguły nie chodzi tylko o jeden model, ale o całą gamę zawierającą elementy wspólne, takie jak choćby lampy czy przetłoczenia.
Rzadko kiedy jednak futurystyczne pojazdy trafiają w niemalże niezmienionej formie do produkcji. W zdecydowanej większości przypadków wersja finalna ma widoczne, ale nie rzucające się w oczy nawiązania do konceptu.
Dzieje się tak głównie ze względów finansowych. Inżynierowie muszą patrzeć na samochód przez pryzmat nie tylko tego, czy coś da się wyprodukować (bo w większości przypadków nie ma z tym problemu), ale za ile. Stąd też nadwozia aut trafiających pod strzechy zwykłych ludzi muszą być zaprojektowane tak, aby ich wykonanie nie kosztowało majątku.