Tak będą wyglądały Audi A6, A7 i A8 

Marc Lichte, szef stylistów Audi zdradził jak będą wyglądały luksusowe modele firmy w najbliższych latach. Narysował fronty A6, A7 i A8 pokazując różnice pomiędzy nimi.

Obraz
Źródło zdjęć: © L’argus.fr
Marcin Łobodziński

Tak wygląda przyszłość Audi. Trzy bardzo podobne na pierwszy rzut oka przody to w rzeczywistości trzy różne samochody. Subtelne różnice, które zauważycie dopiero po kilku sekundach, będą definiowały i pozycjonowały Audi A7 względem A6 oraz topową limuzynę A8 w gamie wszystkich modeli.

Przypominamy, że Audi A7 to technicznie sportowa odmiana A6. Obecnie samochody te z przodu prawie niczym się nie różnią. To samo dotyczy Audi A4 i A5. Jednak w nowej generacji będzie trochę inaczej. Niższy, a tym samym wizualnie szerszy grill ma więcej poziomych żeber i szerzej wysunięte załamania. Nadaje to dynamiki sportowej limuzynie.

Przy nim A6 wygląda bardziej elegancko i dostojnie. Warto zwrócić uwagę na inaczej zaprojektowany grill dolny, ten w zderzaku. Reflektory choć prawdopodobnie będą takie same, są umieszczone w nieco innych wnękach, co sprawia wrażenie, że inaczej je postrzegamy.

W narysowanym przez Litche szkicu, Audi A8 przy dwóch poprzednich prezentuje się jak duży SUV. Przedni pas sprawia wrażenie bardziej pionowego. Na grillu mamy rzadsze użebrowanie, ale z wyraźniej zaznaczonymi listwami, a do tego jest wyraźny podział na trzy segmenty poziome. Inna sprawa, że Litche narysował A8 z nieco innej perspektywy, jakby obserwatora umieszczonego niżej względem auta.

Prace nad modelem A8 trwają od 2014 roku, a debiut odbędzie się już najbliższego lata. Wówczas poznamy najwyższe osiągnięcia Audi w dziadzinie techniki. Model A8 zawsze był pokazem kunsztu i siły firmy. Za każdym razem prezentował to, co w przyszłości miało trafić do niższych segmentów. Nie inaczej jest w konkurencyjnych markach BMW czy Mercedes-Benz.

Obraz
© Materiały prasowe | Audi

Wnętrz Marc Litche nie pokazał, ale wiadomo że nie będą one takie jak dotychczas. Wiele funkcji, które obecnie włącza się przyciskami i pokrętłami zostanie umieszczonych w ekranach dotykowych. Z całą pewnością część z nich będzie *obsługiwana gestami. *Deska rozdzielcza na pewno będzie korespondowała ze stylistyką nadwozia i tym co pokazano w takich pojazdach koncepcyjnych jak Audi e-tron quattro czy Q8 concept.

Wybrane dla Ciebie
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥