SUV za mniej niż 100 tys. zł. Wszechstronne propozycje dla każdego

SUV-y doczekały się bogatej reprezentacji, stopniowo wypierając z rynku klasyczne segmenty. Czy 100 tys. zł wystarczy na zakup SUV-a dla małej rodziny? Sprawdziliśmy. Wymóg? Minimum 2,6 metra rozstawu osi i spory bagażnik.

Nissan JukeNissan Juke
Źródło zdjęć: © Autokult
Aleksander Ruciński

/ 8SUV za mniej niż 100 tys. zł. Wszechstronne propozycje dla każdego

Nissan Juke
Nissan Juke © Autokult

/ 8Dacia Duster – od 77 000 zł

Dacia Duster
Dacia Duster © Autokult

Rumuńska propozycja od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w Polsce. Tajemnica sukcesu Dustera to świetny stosunek ceny do wielkości. Za 77 tys. zł dostaniemy doładowany silnik 1.0 o mocy 90 KM, 8-calowe multimedia, 16-calowe felgi aluminiowe czy manualną klimatyzację, a dokładając 2850 zł, dodatkowo także fabryczną instalację LPG. Nawet topowa wersja wyposażenia Extreme z nawigacją, systemem kamer czy bezkluczykowym dostępem (90 550 zł) z łatwością mieści się w budżecie. Szkoda tylko, że 100 tys. zł nie wystarczy na zakup odmiany z napędem 4x4. Ta startuje od kwoty 106 300 zł.

/ 8Škoda Kamiq – od 82 900 zł

Škoda Kamiq
Škoda Kamiq © Autokult

Kamiq nie narzeka na brak klientów. Kusi przede wszystkim sporym rozstawem osi wynoszącym 2651 mm i 400-litrowym bagażnikiem. Ceny modelu startują od 82 900 zł. W zamian dostaniemy benzynowy silnik 1.0 95 KM z manualną, 5-stopniową skrzynią. W kwocie do 100 tys. zł zmieścimy się również, wybierając odmianę 110-konną z 7-biegowym automatem. Taki wariant z wyposażeniem Ambition to wydatek w wysokości 99 500 zł.

/ 8Renault Captur – od 85 500 zł

Renault Captur
Renault Captur © Autokult

Captur z długością 4227 mm i 536-litrowym bagażnikiem (przesuwana kanapa) może z powodzeniem pełnić rolę auta dla rodziny. W podstawie dostaniemy tu ten sam silnik 1.0 TCe 90 KM co w dacii. I tak jak w dacii możemy dopłacić do LPG – cena podskoczy wówczas do 89 500 zł. Bazowa odmiana Equilibre oferuje manualną klimatyzację, oświetlenie LED, 7-calowe multimedia czy podstawowe systemy wsparcia kierowcy. Bogatszy wariant Techno to już wydatek w wysokości 94 300 zł (98 300 z LPG). W zamian dostaniemy jednak automatyczną klimatyzację, dostęp bezkluczykowy, czujniki parkowania z kamerą cofania, 17-calowe alufelgi oraz nawigację.

/ 8SsangYong Tivoli – od 89 490 zł

SsangYong tivoli Grand
SsangYong tivoli Grand © Autokult

Nieoczywisty wybór w tym segmencie. Głównie z uwagi na mało rozpoznawalną markę. Tivoli może jednak okazać się dobrą opcją dla poszukujących sporego samochodu za małe pieniądze. Dopłacając do 94 490 zł, dostaniemy bowiem większą wersję Grand z aż 720-litrowym bagażnikiem. Zaletą jest też mocny silnik już w podstawie. Benzynowe 1.5 generuje 163 KM.

/ 8Nissan Juke – od 98 270 zł

Nissan Juke
Nissan Juke © Autokult

Nowy Juke jest znacznie większym autem niż poprzednik. Bazuje na Renault Captur i ma 2636 mm rozstawu osi. Bagażnik pomieści z kolei 422 litry. Z takimi parametrami Juke sprawdzi się nawet w roli auta dla mniejszych rodzin. W bazowej odmianie Acenta dostaniemy 114-konny silnik 1.2 i całkiem niezłe wyposażenie. Między innymi pełne oświetlenie LED, kamerę cofania czy rozbudowane multimedia.

/ 8Hyundai Kona – od 95 900 zł

Hyundai Kona
Hyundai Kona © Materiały prasowe | Hyundai

Choć następca już zadebiutował, "stara" Kona wciąż jest dostępna w salonach z bazową ceną na poziomie 95 900 zł. Tyle zapłacimy za odmianę Pure ze 120-konnym silnikiem 1.0 T-GDI. W standardzie m.in. 16-calowe felgi, manualna klimatyzacja, kamera cofania czy 8-calowe multimedia.

/ 8Citroën C3 Aircross – od 98 500 zł

Citroën C3 Aircross
Citroën C3 Aircross © Autokult

Z rozstawem osi na poziomie 2604 mm Aircross mieści się w naszych kryteriach. Ma też całkiem pojemny 410-litrowy bagażnik. Kwota niespełna 100 tys. zł wystarczy na zakup wersji ze 110-konną jednostką 1.2 PureTech i wyposażeniem Feel Pack. W standardzie dostaniemy m.in. manualną klimatyzację, reflektory EcoLED czy tylne czujniki parkowania.

Wybrane dla Ciebie

Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Konrad Dąbrowski gotowy na wyzwania Baja España Aragón 2025
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Test: Harley-Davidson Fat Boy - stylowa ikona popkultury
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę
Czołówka motocykla i auta. Alkomat wskazał przyczynę