Stacja Mercedes na Powiślu - marketingowe novum
Od 20 lipca funkcjonuje Stacja Mercedes-Benz na warszawskim Powiślu. Jest to marketingowa nowość na polskim rynku.
Stacja Mercedes to tymczasowy, letni salon marki, będący połączeniem wydarzeń kulturalnych, nietuzinkowej gastronomii oraz samochodów. Lokalizacja została wybrana nieprzypadkowo - Powiśle leży blisko centrum, charakteryzuje się dużą ilością zieleni i szczególnie w wakacje jest częstym miejscem spotkań mieszkańców.
- Nasza koncepcja polega na zbliżaniu się do klientów. Stacja działa dopiero od 10 dni, a odwiedziło nas już ponad 3 000 gości. W tym czasie odbyło się ponad 80 jazd testowych różnymi Mercedesami. Na powierzchni ponad 200 m kw. prezentowane są m. in. modele CLA oraz Klasa A. Znalazło się też miejsce na kawiarnię, kącik dla dzieci oraz przestrzeń na wykłady, wernisaże i koncerty.
Goście mogą skorzystać z serwisu rowerowego, poćwiczyć jazdę na symulatorze oraz przetestować elektryczny rower smart e-bike. Na każdy dzień tygodnia zarezerwowano inny program. Spotykają się tutaj fani Klasy G, miłośnicy zabytkowej motoryzacji, jest kino samochodowe oraz odbywają się warsztaty z zakresu designu i architektury.
W Stacji Mercedes można po raz pierwszy spotkać mobilnych doradców, którzy służą informacją i pomagają potencjalnym klientom konfigurować pojazdy oraz umawiać jazdy testowe.
Źródło: Mercedes-Benz
ll/moto.wp.pl