Trwa ładowanie...
03-02-2015 11:42

Škoda w czołówce: rewelacyjny wynik i promocja Superba

Škoda w czołówce: rewelacyjny wynik i promocja SuperbaŹródło: Materiały prasowe
d6y8xdh
d6y8xdh

Czeska marka odnotowała w 2014 roku doskonałe wyniki sprzedaży w średniej klasie aut. Flagowy model, Škoda Superb, uplasował się w ścisłej czołówce, a dodatkowo jest teraz dostępny w jeszcze korzystniejszych warunkach.

Druga generacja modelu Superb, który w 2013 roku przeszedł gruntowną modernizację, cieszy się na polskim rynku nieustającą popularnością. W 2014 roku w Polsce zarejestrowano aż 5 050 egzemplarzy tego samochodu. Wynik ten gwarantuje pozycję drugiego najpopularniejszego samochodu klasy średniej na polskim rynku.

Wielki sukces modelu Superb wpisuje się w nieustający wzrost sprzedaży wszystkich modeli Škody w Polsce. Osiągnięty rezultat jest aż o 50% lepszy od liczby rejestracji tego modelu w roku poprzedzającym. Udział najwyżej pozycjonowanego modelu Škody w tym segmencie wzrósł tym samym już do przeszło 10%.

Superb należy do grona modeli Škody okupujących czołowe lokaty w swoich klasach na polskim rynku.Teraz ten lubiany przez Polaków model dostępny jest w jeszcze korzystniejszych warunkach zakupu. W ramach zimowej promocji na samochody z rocznika 2014, polski importer oferuje dla modelu Superb upust o wartości do 15 tys. zł. Oferowane są już także atrakcyjne warunki sprzedaży modelu Superb z rocznika 2015: promocja obejmuje między innymi zestaw kół zimowych i pakiet przeglądów zawarte w bardzo konkurencyjnej cenie samochodu.

Źródło: Škoda

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj