Odkrycie roku 2014 i Innowacja 2014
Oleje Shell Helix Ultra Professional, należące do linii Shell Helix, zyskały uznanie na całym świecie. Doceniają je również polscy kierowcy – oleje zostały wyróżnione tytułem Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2014. Odznaczenie nadawane jest produktom i usługom oferowanym na polskim rynku na podstawie badania konsumenckiego.
Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional wyróżniono za innowacyjne podejście do produktu. Kierowcy docenili, że dzięki wykorzystaniu opatentowanej Technologii Shell PurePlus środki smarne z tej linii cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz niską lotnością.
Kolejnym wyróżnieniem otrzymanym przez oleje silnikowe Shell jest tytuł Innowacja 2014 przyznany przez Forum Biznesu. Ideą konkursu jest promowanie i propagowanie innowacyjnych i nowatorskich rozwiązań technicznych. Jury doceniło Technologię Shell PurePlus , opartą na 3500 unikatowych patentach i pozwalającą pozyskiwać z gazu ziemnego krystalicznie czystą bazę olejową. Jest onapodstawą syntetycznego oleju nowej generacji Shell Helix Ultra. Ten nowatorski produkt bazuje również na Technologii Aktywnego Oczyszczania . Stosowanie go pozwala obniżyć zużycie paliwa i samego oleju i utrzymać silnik w nienagannej czystości, a także wydłuża jego żywotność. Jak potwierdzają badania przeprowadzane na kierowcach, wśród syntetycznych olejów to właśnie Shell Helix Ultra stanowi dla nich optymalny wybór.
Konkurs jest realizowany pod patronatem Wydziału Nauk Technicznych Polskiej Akademii Nauk oraz Fundacji Centrum Innowacji FIRE.
Produkt Optymalny i syntetyczne oleje silnikowe 2015
Trzecie wyróżnienie to nagroda w plebiscycie PriceQuality. Oleje Shell Helix Ultra otrzymały certyfikat „Produkt Optymalny” w kategorii Motoryzacja – samochody, części, eksploatacja – oleje silnikowe. Jak podkreślają specjaliści, konkurs ten ma szczególnie wysokie znaczenie i wartość merytoryczną. Jego kapituła skupia się wyłącznie na produktach, których cena odzwierciedla jakość. Wyróżnienie przyznawane jest w oparciu o szczegółową ankietę konsumencką, obrazującą popularność i wiarygodność wśród użytkowników. Plebiscyt prowadzony jest przez Centrum Badań Rynkowych i Konsumenckich OptimaRates.com.
Marka Shell Helix otrzymała również prestiżowy Laur Konsumenta – Grand Prix 2015 w kategorii oleje silnikowe. Grand Prix jest przyznawane produktom i markom, które odniosły sukces w trzech kolejnych edycjach plebiscytu w swojej kategorii produktowej. Tak było w przypadku olejów Shell Helix, które w trakcie ostatnich trzech lat stale gościły na podium.
Taksówkarze MPT Taxi polecają Shell Helix
Taksówkarze to najbardziej opiniotwórcza grupa wśród wszystkich kierowców. Każdego dnia pokonują setki kilometrów, a w samochodzie spędzają po kilkanaście godzin. Shell postanowił to wykorzystać i przeprowadził półroczny test na grupie 48 aut, którymi pokonano ponad 2 miliony kilometrów. Wynik? Zawodowcy z MPT Taxi zgodnie polecają produkty Shell Helix Ultra. W ich samochodach niemal wyeliminowano zużycie oleju, niepożądane wibracje, a 87 proc. spośród nich przyznało, że syntetyczny olej na bazie Technologii Shell PurePlus lepiej chroni silnik.
Jak pokazują cyklicznie przeprowadzane badania rynku i satysfakcji klientów, oleje Shell Helix oferują najwyższą jakość, co potwierdzają również konkursy branżowe i liczące się rankingi konsumenckie. Eksperci polecają, klienci kupują, a silniki naszych samochodów mają się dzięki temu znacznie lepiej.