Seat Ateca - pierwszy SUV Hiszpanów

Dzisiejsze realia są jasne - każdy liczący się producent samochodów musi mieć w ofercie SUV-y. Rozumie to Volkswagen i rozbudowuje ofertę swoich marek. Na targach w Genewie właśnie zadebiutował Seat Ateca. Pierwszy SUV w historii hiszpańskiej firmy.

Obraz
Źródło zdjęć: © Wirtualna Polska

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

/ 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

10 / 10Seat Ateca

Obraz
© Wirtualna Polska

Nadwozie ma 4,36 m długości, co oznacza, że należy do mniejszych przedstawicieli swojego segmentu. Udało się jednak wygospodarować przestronne wnętrze mieszczące cztery dorosłe osoby. Seat nie ma się też czego wstydzić w kwestii bagażnika, który w podstawowej konfiguracji mieści 510 l, natomiast w przypadku odmiany 4x4 – 485 l.

Pod maską może pracować jeden z dwóch silników benzynowych – 1,0 TSI (115 KM) lub 1,4 TSI (150 KM). Ten drugi może współpracować z dwusprzęgłową skrzynią DSG i/lub napędem na cztery koła. Podobnie wygląda oferta diesli, wśród których znalazł się 1,6 TDI (115 KM) i 2,0 TDI (150 KM). Jedyną różnicą jest ta, że jeśli silnik wysokoprężny zostanie sprzężony z DSG i 4x4, to wtedy oferowany jest w najmocniejszej 190-konnej odmianie.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka