Royal Enfield bije rekordy popularności. Wzrost sprzedaży o 84 proc. w marcu
Znana i lubiana marka z siedzibą w indyjskim Chennai mimo pandemii koronawirusa rzutującej na gospodarkę, może pochwalić się wspaniałymi wynikami sprzedażowymi. Tylko w marcu 2021 roku RE znalazło 66 058 chętnych na swoje maszyny.
To wynik, którego może pozazdrościć większość konkurencyjnych producentów. Czemu Hindusi zawdzięczają tak spektakularne rezultaty? Przede wszystkim mocno odświeżonej gamie. W ostatnim czasie praktycznie każda maszyna będąca w ofercie firmy została zastąpiona nowym odpowiednikiem lub zmodernizowana.
66 058 sztuk to wynik o 84 proc. lepszy niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Częściowo można to też tłumaczyć ówczesnymi spadkami spowodowanymi niepewnością co do rozwoju pandemii. Mimo to rezultat i tak zasługuje na uwagę. Szczególnie gdy bliżej przyjrzymy się wynikom.
Jak się okazuje, aż 60 173 sztuki sprzedane w marcu 2021 trafiły na rodzimy, indyjski rynek. To pokazuje, że zapotrzebowanie na jednoślady jest tam ogromne. Jak widać, RE idealnie odnajduje się w swoich stronach, przedstawiając klientom różnorodną i atrakcyjną ofertę w uczciwych pieniądzach.
Mowa tu nie tylko o prostszych maszynach pokroju Classica 350 czy zastępującego go Meteora, ale i większych turystykach jak Himalayan 650, co jest najlepszym dowodem na to, że czasy, w których w Indiach liczyły się tylko budżetowe propozycje, dawno minęły.