Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

None

Obraz

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

/ 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

10 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

11 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

12 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

13 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

14 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

15 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

16 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

17 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

18 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

19 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

20 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

21 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

22 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

23 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

24 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

25 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

26 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

27 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

28 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

29 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

30 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

31 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

32 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

33 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

34 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

35 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

36 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

37 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

38 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

39 / 39Prestiż i komfort na targach we Frankfurcie

Obraz

Limuzyny były od zawsze wyznacznikiem statusu majątkowego oraz dobrego smaku ich właściciela. We Frankfurcie można było spotkać większość obecnie wytwarzanych samochodów dla elit – począwszy od flagowego Volkswagena, na legendarnym Rolls-Royce skończywszy. Współczesna technika nie pozwala na znaczącą poprawę komfortu jazdy, więc inżynierowie skupili się na dopracowaniu źródeł napędu. Mercedes postawił na bardzo oszczędne diesle, Lexus na napęd hybrydowy, zaś BMW na silniki napędzane wodorem, co oznacza, że z rur wydechowych „siódemek” przyszłości będzie wydobywała się krystalicznie czysta woda...

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła