Porsche 911 Turbo S Exclusive Series

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Szymon Jasina

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

/ 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

10 / 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

11 / 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

12 / 12Dodatkowe 27 KM

Obraz
© Materiały prasowe

Nowe Porsche 911 Turbo S Exclusive Series reklamowane jest jako najmocniejsze i najbardziej wyjątkowe Turbo S w historii. Z zewnątrz wersję tę wyróżnia złoty lakier, ciemnoszare pasy przez maskę i dach, nowe progi z włókna węglowego i specjalny wzór 20-calowych felg. Z tyłu natomiast znalazło się skrzydło znane z pakietu Turbo Aerokit. Wszystko prezentuje się świetnie, ale to nie wygląd jest najważniejszy.

Podwójnie doładowany 6-cylidnrowy silnik o pojemności 3,8 l dostał dodatkowy zastrzyk mocy i generuje teraz 607 KM – o 27 więcej niż w standardowym Turbo S. Maksymalny moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie i wynosi 750 Nm. Jak się okazuje, większa moc nie przełożyła się znacząco na osiągi, gdyż Porsche podaje przyspieszenie do 100 km/h w 2,9 s i prędkość maksymalną 330 km/h, czyli tyle samo, co normalnej odmianie Turbo S.

Wybrane dla Ciebie
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Sukces Polaków w rajdzie Dubai Baja
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Baggery Harleya-Davidsona będą ścigać się przy MotoGP. Zobaczyliśmy, jak będą wyglądały
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Trzy nowe modele Voge’a trafią do Polski - od 125 cm3 po motocykl sportowy
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Konrad Dąbrowski wygrywa Baja Quatar
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka