Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

Wybrane dla Ciebie
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Ducati prezentuje nowe modele Diavel V4 RS i Multistrada V4 RS
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Pierwsza jazda: Suzuki GSX-8T i GSX-8TT - takich motocykli chcemy
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Voge DS800 Rally: Nowy motocykl adventure już w Polsce
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Baggery na MotoGP. Amerykańskie wyścigi stają się globalne
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Wielki festiwal motocyklowy już niedługo. Kolejna edycja słynnej imprezy
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Voge SR 1 ADV - SUV wśród 125 cm3
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Harley-Davidson Street Bob - kupujesz silnik, reszta jest w gratisie
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła
Test: Honda GB350S - prostota znów się sprawdziła