Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S 

None

Obraz
Źródło zdjęć: © zdjęcie producenta

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

/ 9Nowe odmiany Cabriolet

Obraz
© zdjęcie producenta

Porsche zaprezentowało pierwsze zdjęcia modeli 911 Turbo i 911 Turbo S w wersji Cabriolet. Samochody oficjalnie zadebiutują podczas październikowego Salonu Samochodowego w Los Angeles.

Dzięki poszerzeniu swojej oferty o kolejne 2 modele Porsche będzie oferowało już 4 legendarne 911 w wersji Cabrio. Charakteryzują się one identyczną mieszanką dynamizmu, osiągów i wydajności jak zaprezentowana kilka miesięcy wcześniej wersja Coupe. Turbodoładowany, sześciocylindrowy silnik 3,8 l w kabriolecie 911 Turbo dostarcza 520 KM a w wersji S - 560 KM. Przyspieszenie do "setki" wynosi odpowiednio 3,5 i 3,2 s, zaś taka sama dla obu modeli prędkość maksymalna to 318 km/h.

W porównaniu z poprzednią generacją nowe modele są mocniejsze o 30 KM i szybsze o 0,2 s Ich wydajność wzrosła o 15 proc. - średnie spalanie wynosi 9,9 l/100 km a emisja dwutlenku węgla - 231 g/km. Lepsze osiągi na drodze zapewniają aktywna tylna oś skrętna i aktywna aerodynamika. Pojazdy wyposażono w dwusprzęgłową skrzynię PDK i nowy napęd PTM na wszystkie koła.

Wybrane dla Ciebie
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Indian Sport Scout RT i Sport Scout Sixty - proste nowości
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Kawasaki KLE500 - powrót po latach
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Honda CB1000GT - Hornet turystyczny
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Premiera: Suzuki SV-7GX - turystyka dla każdego
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Test: Honda GL1800 Gold Wing - musisz go poznać
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Inteligentne wsparcie w autoDNA. Chatbot Vincent pomoże sprawdzić auto
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Harley Harleyowi nierówny, czyli sprawdziłem, co oferują Amerykanie
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Konrad Dąbrowski na podium Rajdu Maroka
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Nowa Honda CB1000F spodoba się wielbicielom stylu retro
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Wideo: Motorowerzysta "kaskader" uciekał przed policją. Miał kilka powodów
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Odświeżony Barton B-Max już w sprzedaży. Użytkownicy docenią zmiany
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji
Kawasaki Z1100 na 2026 r. Jeszcze więcej emocji