Piłeś, nie jedź. Rosyjska wersja kampanii społecznej
Rosjanie mają specyficzne podejście do alkoholu. Jak się okazuje, równie specyficzny jest ich stosunek do kampanii społecznych mających na celu zachęcenie obywateli, by nie pili i nie jeździli samochodem. Pewien mężczyzna postanowił pokazać, co pakuje zawsze do swojego bagażnika. Wśród szpargałów znalazły się lina, apteczka i kilka innych potrzebnych przedmiotów. Także tajemnicza cegła (pustak) z trzema otworami.
Wyjaśnienie nastąpiło po chwili. Bohater położył cegłę na masce auta, włożył do otworów plastikowe kubeczki i nalał do nich wódki. Kiedy opróżnił kubek zagryzając chlebem i wydawało się, że to głupia zabawa, powiedział, że wódkę lepiej pić w ten sposób, a niżeli tak, by wsiadać do auta i jechać.
Być może właśnie w ten sposób - prosto i pszaśnie - przekaz trafi do pijących i jeżdżących.